01 mars 2013

Jag gjorde det!

Klippet.

Jag hade ju klipptiden bokad sedan 8 veckor tillbaka - vis av erfarenheten så vet jag att det inte går att få tid inom en vecka eller så när det är dags att klippa sig, sedan några år bokar jag alltid ny tid direkt.

De senaste 2-3 veckorna har jag gått och grunnat på om jag skulle klippa mig lite mer nästa gång, som en riktig frisyr. Inte bara "vridauppitofs"-frisyr. Skulle jag våga? Skulle jag ångra mig direkt?

Nu är det gjort. Och jag ångrar mig inte. Kunde varit lite kortare ändå, men det kan bli nästa gång. Jag har ju bokat ny klipptid.

Här är före - stripigt, nervuxet och delat - och efter kära Lisas omsorger! Skillnaden kommer nog att kännas sedan när man tvättar och fixar själv...!! (Obs äkta fjortiskort, tagna i badrummet. Jag har lärt mig!)









3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

SNYGGT!

Eva Kihlström sa...

Tack så mycket!