25 juli 2006

Måste bara pröva

att lägga in en bild för just nu går det inte alls att lägga in någon på min blogg mot horisonten.


Nähä, det gick inte här heller. Undrar om det har med Indien att göra? För ett par dagar sedan hörde jag på radion, där man får höra allt av värde, att Indiens regering hade gått in på Internet och spärrat en massa websites för sina medborgare. De kunde väl vara skadliga att ta del av på något sätt, eller, vad vet jag om hur indier i regeringsställning tänker. I alla fall ingick den här servern, blogspot, i bunten som var förbjuden, till många indiers förtret.

Hur skall det gå med alla mina miljontals indiska fans och läsare? Och med alla er andra som längtar efter att se mina semesterbilder?

Låt oss hoppas att de tar sitt förnuft till fånga där borta i Indialand. (Där händer ju konstiga saker ibland, säger Lennart Hellsing i en klassisk barnvisa.)

Inga kommentarer: