05 augusti 2008

Bildblogg



Sitter här och väntar och väntar på ett besked om något som helst, och får för mig att jag skulle lägga in några sommarbilder under tiden. Hejigt och käckt (nåja) sätter jag igång och laddar för glatta livet, bilder från hela sommaren - varpå mitt kära bloggverktyg bestämmer sig för att inte alls vara med på noterna, utan helt lägger av - vägrar "hitta sidan"...

Borta är bilderna och jag stänger programmet en stund. Nu testar jag igen med en enda bild, och då, minsann. Nu orkar jag inte leta rätt på alla bilderna igen, så det får bli någon annan dag.

Vad föreställer då bilden ovan? Jo, Vinga, sedd från Vrångö, en av de osannolikt varma kvällarna i slutet av juli denna sommar.

Fast det ser ut som något ur Tusen och en natt, Xanadu, Sagan om ringen eller Over the rainbow.

Inga kommentarer: