02 maj 2013

Spränger målsnöret

och publicerar dag 100 på Blogg100-utmaningen. Inte utan viss stolthet.

Jag har publicerat minst ett inlägg varje dag, på den här platsen eller på systerbloggen "Min blogg mot horisonten". Bloggen har följt mig från kallaste januari, över resan till Budapest där försommaren redan hade kommit och så tillbaka till våren i Hjo. Och pendlat från hopp till förtvivlan och allt däremellan, precis som det gör i livet.

Och vi var ju på WebCoast också tillsammans, bloggarna och jag. Där var det synnerligen svårt att hinna blogga, när det var så mycket nya tekniska grejor man ville testa efter workshopsen..! Och jag fick träffa ytterligare en handfull vänner som jag tidigare bara träffat på datorn. Nu är jag nog uppe i ett tjugofemtal i alla fall, vänner som jag lärt känna på nätet och även träffat IRL. Som jag utan vidare skulle ta emot som övernattande gäster i mitt hem - eller, det går såklart bra med bara en fika också!

Jag kommer inte att sluta blogga, men kanske det blir lite glesare mellan inläggen. Det kanske blir två-tre inlägg/vecka, och då kanske det blir mera att jag varvar med min andra blogg.

Jag skriver ju ett och annat på PocketBlogg.se också, den har fått sitta emellan lite nu.

Jag har i alla fall fått en hel del nya läsare på båda mina bloggar. Inte vet jag om det är samma personer som kommer igen och läser eller om det är nya, men ni är hjärtligt välkomna att fortsätta följa mig i alla fall. Jag länkar väl liksom förut på Facebook och Twitter, så får vi se vad jag taggar med!

Inga kommentarer: